ברקת: דרעי ביצע מהלך היסטורי. דרעי: מצוקת הכיתות קשה

אבי יעקב 3 Comment on ברקת: דרעי ביצע מהלך היסטורי. דרעי: מצוקת הכיתות קשה

רגע לפני כינוס הוקרה מיוחד של מועצת עיריית ירושלים לדרעי, התראיינו שר הפנים וראש עיריית ירושלים ב"מהדורה המרכזית" של "קול חי", ושיבחו האחד את השני. ברקת: דרעי נרתם באומץ לב ציבורי למהלך היסטורי. דרעי: "ראיתי שאין שום משרד ממשלתי שלוקח על זה אחריות, והמצוקה כל כך קשה, אז נרתמתי לצורך אישור ההלוואה הזו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מועצת עיריית ירושלים קיימה הערב (ה') ישיבת מועצה חגיגית, כהוקרה לשר הפנים אריה דרעי, שאישר אמש את ההלוואה שנטלה על עצמה עיריית ירושלים בסך מיליארד שקלים, לבניית מאות כיתות לימוד בירושלים. במהלך ישיבת המועצה שיבח ראש העיר ניר ברקת את נחישותו של דרעי להשגת האישור המיוחל.

הערב, רגע לפני ישיבת מועצת העיר המיוחדת, קיימו דרעי וברקת ראיון משותף ב"מהדורה המרכזית" של "קול חי" עם אבי מימרן. ״השר דרעי נרתם, בחן והיה לו אומץ לב ציבורי לגבות את המהלך ההיסטורי לקחת הלוואת ענק של מיליארד ש״ח לבניית 1,000 כיתות חדשות, ועל כך אנחנו מודים לו״, אמר ברקת. ההלוואה שניקח מהבנקים – תאפשר לנו לבנות 1000 כיתות בשנה".

 

צילום: יעקב כהן

 

השר דרעי אמר בראיון, כי "פתרון מצוקת הכיתות בירושלים אינה עניינו של משרד הפנים, אבל ראיתי שאין שום משרד ממשלתי שלוקח על זה אחריות, והמצוקה כל כך קשה, אז נרתמתי לצורך אישור ההלוואה הזו".

ברקת: "תודה לך השר דרעי, ברור למה חברי הקבינט רואים בך את השר הכי מעשי".

מימרן לדרעי: שיתוף הפעולה הזה בניכם יביא את ש"ס לתמוך בברקת בבחירות הקרובות?

דרעי: קודם נשמע מה ברקת הולך לעשות.

ברקת: ככל שזה תלוי, ברגע שאחליט להתמודד שוב, אשמח שנמשיך ביחד.

נציין, כי סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי צביקה כהן אמר הערב, כי "הבשורה האדירה של שר הפנים הרב אריה דרעי הינה מהפכה אמיתית, המתווה שהניח השר היה מראש דאגה לחינוך ילדי ירושלים. בהסכם הקואליציוני עם ראש העיר ובמתווה דרכו של שר הפנים, קיבלה ש"ס סמכות על תיק חינוך וכבר אז הנחנו את קו המתאר בפני המערכת העירונית. אישור הכיתות היום כמוהו כהשלמת הפסיפס המוכיח שאנו דואגים לחינוך ילדי ירושלים בכל הכוחות והיכולות. התודה לשר הפנים הרב אריה דרעי וצוות לשכתו וכן לראש העיר ניר ברקת ומנכ"ל העירייה אמנון מרחב, על מסירותם ללא לאות למען ילדי ירושלים, העבודה המשותפת מביאה אותנו לתוצאות טובות למען תושבי ירושלים".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אין על אריה בעל כישרון מיוחד
    רק שס ברשותו תנצח

  2. 2

    נקודה למחשבה: חיים אפשתיין יצא כשר' אריה נכנס בגלל המכתב שמפלגת ש"ס כתבה נגד אותם אנשים פורקי עול ופושעי ישראל שאליהם משתייך חיים אפשתיין…….

  3. 1

    כתבה מגמתית לגמרי, שקופה ופוליטית….
    מחשיד למדי